Σάββατο 16 Ιουνίου 2007

Ρωτάω???


Μπορείτε να τους εμπιστευτείτε τις τύχες των παιδιών σας???

6 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Ποτε και για κανενα λογο...
Ειναι αθλιοι για λογου τους...και θα καθορισουν το μελλον των παιδιων μου;;;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μπορεί και να εμπιστευόμουν το γιο μου στην γκομενίτσα της ασπρόμαυρης... για να τον ξεπαρθενέψει!

habilis είπε...

Τουs εμπιστευομαστε δεν τουs εμπιστευομαστε , τουs τρωμε και θα τουs τρωμε στη μαπα ,χαλαροσε και απολαυσε το...

Menios είπε...

Πρεζα tv.. ούτε για υπαλλήλους δεν θα τους ήθελα..

Ασκάρ.. εσένα θα σε χάλαγε??? Μπορεί να είναι καλή σ’ αυτά αλλά μόνο σ’ αυτά..

Habilis.. καλώς ήρθες φίλε.. επειδή το θέμα εκτός από πολιτικό είναι και κοινωνικό νομίζω.. έστω και έναν να καταφέρω να τους μαυρίσει θα νοιώθω δικαιωμένος.. βέβαια δεν μπορώ να πω ότι έχεις άδικο..

exitmusician είπε...

Εμένα πάντως δεν χρειάζεται να με πείσεις. Τους έχω μαυρισμένους ήδη...

Το μεγαλο μας τσιρκο είπε...

δκλφξβαδιπφ8θηγβαπ΄δβρφ΄
σ΄δλκγξαποσδγαβνσλδκγβλσ
σιχτίρ
γαμημ'ολσδιργξάογβνα΄ςΕΡΙΟΓΣΔ
στο διάολο.....!!!!!!

γκρρρρρρρρρ

βασικά ήθελα να γράψω σχόλιο αλλά
αυτό μου βγήκε ρε φίλε!!!!